sunnuntai 19. joulukuuta 2010

TJ 11

Juhlittiin eilen luokkakavereideni kanssa yhteisläksiäisiä Pacificossa. Aino lähtee Australiaan ensi viikolla, mun lähtö on alle 2 viikon päästä, ja muut (Nelli Belgiaan, Aida Pariisiin, Laura Lontooseen ja Jenni Leville) lähtee tammikuun alussa. En vaan voi kuvitella että lähtöön on enää noin vähän aikaa! Nyt oon siinä vaiheessa että oon saanut hoidettua about kaiken.

Viisumi check
Lennot check
Matkavakuutus check
Alivuokralainen check
Ilmoitukset opintotuen yms muutoksista check
Matka-apteekki check
Matkalaukku check
Hotellivaraus check

Oikeastaan kaikki check paitsi muuttoilmoitus ja ilmoitus Hoasille. Nyt mua on alkanut ensimmäistä kertaa oikeasti jännittämään. Tässä on ollut niin kiire koulun ja töiden kanssa että en oikeasti ole edes tajunnut lähteväni. Koulu loppuu huomenna ja sitten on enää työt ja uskon että ehdin panikoimaan enemmän. Välillä ajattelen että eihän tää oo mitään, ihmisiä lähtee koko ajan pidemmäksikin aikaa ulkomailla. Välillä ajattelen että MITÄ IHMETTÄ MÄ OLEN OIKEIN TEKEMÄSSÄ APUAAAAAA. Näin. Ensi viikolla otan operaatioksi asian tiedostamisen ja hyväksymisen ja pakkaan laukkuni. Siihen asti, ลาก่อน !

1 kommentti:

  1. Hei!!

    Ihan ensimmäiseksi täytyy mainita, että blogisi on todella hyvä ja tekstisi on todella mielenkiintoista luettavaa. Olen seurannut blogiasi jo jonkin aikaa... ja olen huomannut sinussa paljon samaa kuin itsessäni/omassa tämän hetken elämän tilanteessa.. Olisi mukava olla yhteydessä sähköpostitse ja keskustella lisää.. minulla olisi paljon kysymyksiä..

    Otahan yhteyttä, jos kiinnostaa.. teemu.uimonen@anvianet.fi

    Teemu

    VastaaPoista