maanantai 24. tammikuuta 2011

Busy days....

Siis jos oon luullu että tähän asti työpäivät on ajottain olleet ihan ylirentoja ja ehkä jopa hieman tylsiä, niin tää päivä oli sitten jotain... maailman hiljaisinta. Yleensä meillä lähtee perus venedyykit 8.30, 11.30, 15.30 ja 18.30. Näiden lisäksi on ajottain ihmisiä jotka suorittavat jotain kurssia meidän toimistolla tai haluavat lähteä päiväretkelle Raya Noi saarelle tai muuten vain dyykkaamaan. Tänään ei ollut yhtään dyykkiä eli käytännössä tänään ei tapahtunut _mitään_. Ei meidän toimistolaisten kesken eikä myöskään sukeltajien.

Ainoa asia mitä taisin todella tehdä tänään oli se, kun menin rannalle heilumaan bikineissä ja jaoin ihmisille esitteitä ja se, kun iltapäivällä tehtiin Tytin kanssa lisää uintitestejä; snorkkiuinti 400m sekä väsyneen snorklaajan hinaus 50m. Harjoiteltiin myös dippausta eli sukeltamista pohjaan snorkin kanssa ja sitten sen tyhjentämistä.

Mulla meni ne aikasemman uintitestit aika penkin alle mutta tänään meni ihan loistavasti! Uitiin se snorkkiuinti 10 minuutiin kun olisi ollut 15 min aikaa ja hinauskin meni hyvin. Dippaus oli myös ihan superia, tykkään snorklaamisesta muutenkin niin paljon!

Olin ajatellu laittaa tähän yhden videon mutta tää blogger ei suostu nyt näyttämään sitä joten taidan sitten todeta vain että hyvää yötä, mä syön mun kuivatut pannukakut loppuun ja suuntaan sitten lukemaan Alkemistia (kiitos sisko!).

P.S. Täällä näkee ihan ihme unia. Työkaverit sanoi, että tosi moni näkee kuulemma ihan friikkejä unia täällä. Se nyt on aika normia mulle mutta se mikä ei oo on se, että mä oikeesti melkein joka yö teen jotain outoa. Useimmiten nousen istumaan ja laitan joko A. valot päälle B. tuulettimen pois päältä C. koneen auki D. puhelimen laukkuun tms ihan tyhmää ja täysin aiheetonta. Sitten herään aamulla ja ihmettelen että okei miks mun puhelin ei oo sängyssä tai miks mul on valot päällä. Tiedän, että puhun unissani mutta tää toimiminen on ihan uus juttu.. :D

2 kommenttia:

  1. Ihana kuulla, että sulla on mennyt uintitestit hyvin. :)
    Ja harmi kun video ei näy, olis ollut tosi kiva nähdä! :)
    Ootteko käynyt vielä niillä meriretkillä esim. siellä Raya Noillakin? vai pääseekö sinne vasta sit mukaan kun on tehnyt kurssin?

    VastaaPoista
  2. Nii no multa puuttuu vielä osa niistä testeistä, voi mennä hetki tehä :D mut eiliset meni hyvin! Ei sinne noille kyllä oteta ellei oo käyny niitä kursseja. En mä kyllä haluiskaan sinne ku sinne on yhtä pitkä matka melkeen ku Phuketiin ja lonkkari keinuu aika hyvin ni tulis vaan paha olo :D

    VastaaPoista