maanantai 10. tammikuuta 2011

My Thailand Home

Tässä vähän mun asuntoesittelyä, ei oo ihan Innon Markon suunnittelema mutta oon jo tottunut ;)





Kuten huomata saattaa, sisustus on ihan jäätävä. Vakituisia vieraita näissä kämpissä on myös minimuurahaiset, normi muurahaiset, jätti muurahaiset, liskot, torakat yms yms. Mun kämpässä oli aluksi mini ja normi muurahaisia mutta nyt ainakin vain normi muurahaisia ja nekin lähinnä vessassa. Oon siis todella onnekas!

Lämmintä vettä ei tule ollenkaan mutta kylmään suihkuun tottuu yllättävän nopeasti. Sitä luulisi ettei Thaimaassa kaipaisikaan lämmintä vettä mutta trust me, kyllä sitä kaipaa. Pyykinpesu on mielenkiintoista kylmällä vedellä ja siksi joudutaankin viemään pyykit Phuketiin pestäväksi. Nytkin mulla on melkein kaikki vaatteet likaisina joten odotan sitä kun pääsen käymään Phuketissa ja saan kasan puhtaita vaatteita takaisin 8)
Tässä on mun etupihalla oleva palmu joka on aika söpö
Vastapäätä mun kämppää sijaitsee Raya Father eli siis majoitusliike joka omistaa nää mökit ja lisäksi siellä on tosi kiva ravintola/hengausmesta jossa tosiaan istutaan iltaisin. Kyseisessä ravintolassa on töissä eräs poika joka puhuu vähän suomea ja se on oikeesti harvinaisuus täällä päin. Kyseinen poika haluaisi kuulemma suomalaisen tyttöystävän ja mun työkaverit vinkkaili että siinä voisi olla mulle hyvä mies, totesin että se on 17 eli vähän liian nuori johon mun kolmekymppiset (naispuoliset) työkaverit totesi että "Täällä ikä on vain numero, kunhan on yli 16" ".. niin tai edes yli 10". Joo, sellaista menoa täällä :D saisin kokonaisen postauksen aikaiseksi siitä millaista juttua ja huumoria täällä lentää mutta joo, jätän ne ehkä nyt kertomatta haha.

Olisin saanut nukkua tänä aamuna pitkään mutta heräsin tietenkin jo puoli 8. Nyt kello on puoli 9 joten suuntaan suihkuun ja sitten pikku hiljaa töihin. Kivaa päivää kaikille! :)

4 kommenttia:

  1. Järkyttävät värit. Suorastaan karseat verhot.

    VastaaPoista
  2. No aijjaa :DD mutta oikeesti oon jo aika tottunut. Tytti tuli käymään mun huoneessa ja totesi että "sulla on vähän värikkäämpi bungalow" :D

    VastaaPoista