lauantai 5. helmikuuta 2011

.

Kaipaisin nyt jonkinlaista ohjausta, merkkiä, jotain. Istun aika surkeana bungalowssani ja haluaisin jälleen kerran, että joku kertoisi mitä pitäisi tehdä. Viimeksi kaipasin tätä samaa pohtiessani lähtisinkö Thaimaahan vai en. Kukaan ei antanut minulle suoraa vastausta joten lähdin ilman varmuutta mihinkään enkä ole katunut. Nyt mietin jälleen voinko lähteä ja kaipaan sitä merkkiä.

Saan tämän kuulostamaan nyt jotenkin maailman suurimmalta asialta vaikka yksinkertaisesti kyse on siitä, että suunnittelen matkaa Ausseihin huhtikuun lopussa. Työharjoitteluni jälkeen mulla jää nimittäin lomaa noin 3 viikkoa ja olen miettinyt missä ne viettäisin. Ystäväni Aino on Melbournessa harjoittelussa ja ollaan puhuttu tyttöjen kanssa, että mentäisiin syksyllä yhdessä Ausseihin. Nyt olen kuitenkin miettinyt, että olen jo täällä asti joten miksi en jatkaisi vielä matkaa? Lennot täältä Ausseihin ovat todella halvat verrattuna siihen että lentäisi Suomesta ja matkakin puolet lyhyempi.

No sitten nyt se ainoa syy miksi epäilen on tietysti herra Aussi. Haluan nähdä Ainon, haluan nähdä Australian ja haluan nähä Aussin. En kuitenkaan osaa enkä pysty myöntämään itselleni mikä on suurin syy haluuni lähteä ja se tässä nyt pelottaakin eniten. Ystävät hokevat että en voi menettää mitään, joka on kyllä ihan totta. Mikä on pahinta mitä voisi käydä? No se, ettei mun puheluihin vastattaisi. Mitä sitten? Mulla olisi edelleen Aino ja Australia. Haluan lähteä ja aion lähteä. Ehkä olen huhtikuuhun mennessä korvannut tämän haikeudenkin jälleen palasella vahvempaa Miaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti