maanantai 14. helmikuuta 2011

Happy Valentine´s Day!

Olen kuunnellut ystävieni avautumista siitä miten ystävänpäivää hehkutetaan joka paikassa pariskuntien juhlana ja miten inhottavaa on olla yksin kaiken sen hehkutuksen keskellä. Ymmärrän kyllä pointin mutta täällä ollessa ei ole huolta mistään "be my valentine" tyylisestä hehkutuksesta, ei täällä niinkään juhlita ystävänpäivää

Muutenkin, olen viettänyt parhaimmat ystävänpäivät yksin. Ensimmäinen ystävänpäiväni parisuhteessa kului riidellen ja toinen ystävänpäiväni parisuhteessa kului eroten. Kivaako?Mulle ystävänpäivä on yksi päivä muiden joukossa mutta ehdottomasti päivä jolloin ajattelen paljon itselleni rakkaita ihmisiä
(tää on mun lempparikuva näistä tän päiväisistä kuvista)
Tänään olen ajatellut mm. miten kivaa olisi olla porukoiden kanssa mökillä, mitä kaikkea kivaa tulemme kavereideni kanssa tekemään ja mitä kaikkea ollaan tähän asti tehtyTäällä Saarella ystävänpäivä näkyy ainoastaan ylihinnoitellussa buffet-lounaassa joka järjestettiin rannalla josta nämä kuvat ovat
Käytiin katsomassa millaiselta näyttää euroissa 75 euron hintainen buffa ja esiintyjä "Elvis"Elvis lauloi kasetilta tulevan musiikin päälle mutta ruokailu näytti kivalta
Kuvat on otettu klo 18.30-19 välisenä aikana ja se on juuri se aika jolloin aurinko laskee ja pimeä tulee hetkessä.

Mulla on ollut nyt ehkä neljä päivää putkeen ihan tajuton päänsärky. Oon ottanut särkylääkkeitä, juonut älyttömästi nesteitä ja syönyt suolaa mutta ei. Lääkkeet ei auta ja särky vaan jatkuu aamusta iltaan. Ärsyttävää. Taidankin tästä kipsiä nukkumaan. Ihanaa ystävänpäivää :)

2 kommenttia:

  1. arvaa mitä tuli ikävä sua! (taas)
    hassuu että oot oikeesti siellä niin hirveen kaukana!

    VastaaPoista
  2. :( Nelli ihana! <3 mullakin on ikävä sua

    VastaaPoista