lauantai 26. helmikuuta 2011

Negausta

Heippa taas!

Kirjoittelen jälleen täältä ranskalaisen hotellin aulasta josta kirjoittelin tasan kaksi viikkoa sitten myös. Tässä on nyt sattunut kaikenlaista kivaa josta haluaisin kertoa teille mutta myös kaikenlaista ei niin kivaa. Tai no, ei varsinaisesti ole sattunut mitään pahaa mutta mun fiilis on ollut tuntemattomasta syystä tosi huono. Musta tuntuu, että mun saariraja on nyt tullut täyteen. Oon ollut tosi huonolla tuulella viimeisen viikon ja suoraan sanottuna, on vituttanut koko ajan ihan älyttömästi. Muutama päivä sitten se vaihtui siihen, että aloin olemaan tosi surullinen ja allapäin koko ajan. Tämän jälkeen se vaihtui totaaliseksi ahdistukseksi, sydän hakkasi tuhatta ja oli huono olo koko ajan- Mun on pakko päästä pois Saarelta.

Tulin eilen Phuketiin viettämään vapaapäivää ja mitään pikaparannusta en huomannut tapahtuvan. Olin iloinen päästessäni tänne mutta samaan aikaan vielä todella ahdistunut koska en keksinyt yhtään mistä tää kaikki nyt johtuu. Pohdin koko illan että mikäköhän nyt mättää kunnes käytyäni äidin kanssa skypessä ihanan positiivisen keskustelun ("Elämä ei ole niin kuin elokuvissa. Se on tasaista arkea ja joskus ehkä ihan mukavaakin" tms) päätin että nyt riitti ja suuntasin ulos. Selkeäsi mulla on nyt se huonovaihe ja en voi tehdä muuta kuin odottaa että se vaihtuu hyvään.

Oltiin eilen ulkona tosi myöhään (siitäkin lisää myöhemmin) ja tarkoituksenani oikeasti LEVÄTÄ nää pari päivää meni vähän mönkään. Menin 4 tunnin yöunien jälkeen aamupalalle Sofian kanssa ja sen jälkeen pariksi tunniksi vielä nukkumaan. Nyt olo on rauhallinen ja hyvä ja uskon että tästä päivästä tulee aika loistava. Olisi vuorossa nimittäin hieronta ja iltamarkkinat! Huomenna meen takaisin Saarelle. Tässä on tulossa paljon kaikkea kivaa ja eihän mulla ole enää kuin tasan 2kk jäljellä Thaimaassa. Siinä ajassa pitäisi ehtiä tavata pari ranskalaista kaveria jotka tulevat tänne, mennä Kuala Lumpuriin, saada sisko tänne kylään < 3 jne kivaa.

Tän postauksen idea oli nyt kertoa että mun ja Saaren honeymoon on nyt ohi ja meidän pitää todella alkaa rakentamaan nyt suhdettettamme jotta jaksetaan yhdessä vielä 2 kuukautta. Kirjoitan illemmalla tarkemmin näistä viime päivistä, jos en nukahda taas hierontaan....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti