perjantai 18. maaliskuuta 2011

Drama

Jos on olemassa tilanne jossa oikeasti uskoo ihmeisiin niin se oli tänään
Istuin surkeana sängyllä kuuntelemassa corner of your heartia kunnes Sofia soitti
Sofian puhelun jälkeen meni ehkä minuutti niin sain toisen puhelun jonka jälkeen olisin voinut kelata kaiken taaksepäin, oli nimittäin ihan turhaan paha mieli
Tän päiväinen vapaapäivä oli siis pelastettu!
Eilen oltiin kyseisissä pippaloissa ja oli ihan huippua. Bangkokista asti saapunut DJ osasi todellakin hommansa ja fiilistelin kaikkia biisejä joista täällä kuulee yleensä pelkät raiskatut thaikkuremixit. Miten hyvältä tuntuikaan kuulla kaikki aidot versiot, ah! Jammattiin jälleen rachalaisten kanssa ja oli ihan huikeaa (tähän väliin kuuluisi huomauttaa, että juhliminen täällä tarkoittaa mulle alkoholitonta juhlimista koska se on kerran huomattu että thaimaa+alkoholi=not good)
Se mihin oon kuitenkin kyllästynyt täällä on ihan turha draamailu. Kaikki tietävät kuka olet, mitä teet, missä asut ja monelta liikut missäkin päin. Ne on sentään ihan faktatietoja. Sitten tulevat nämä henk.koht asiat kuten se, että mulla on poikaystävä. Thaimaassa kun ei tunneta käsitettä miehen ja naisen välinen YSTÄVYYS vaan selkeästi jokainen kenelle puhun on mun poikaystävä. Mulla on siis kertynyt aika monta niitä, selkeästi.

Tässä asiassa kaipaan Suomea ja paljon. On todella turhauttavaa puhua yhtään kenellekkään tai yrittää tutustua ihmisiin sillä jos kyseessä on vastakkainen sukupuoli, tulisi tämän heti tarkoittaa jotain. Hääkelloja ja lapsia. Taru sanoi että olen liian kiltti mutta ei täällä voi sanoa kenellekkään että hei mua ei kiinnosta yhtään mutta jutellaan vaan.

Muuten kaikki on loistavasti. Sisko saapui tänään Thaimaahan ja ylihuomenna jo nähdäänkin! Sitten alkaa vähän rennommat viikot nimittäin mulla on muistaakseni tässä parin viikon sisällä joku 6 vapaapäivää, not baaaad!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti