keskiviikko 9. maaliskuuta 2011

Ei mitään uutta auringon(=sateen) alla

Arki Saarella jatkuu normaaliin tapaan. Viime päivinä on ollut ihan älyttömän kuuma. Koko ajanhan täällä on kuuma (+33c) mutta nyt tuntuu että viime päivinä olisi ollut lähempänä 40c. Säätila täällä Saarella on kuitenkin hieman eri kuin Phuketissa; jos Phuketissa sataa, Saarella ei välttämättä sada ja toisinpäin. Lisäksi vaikka lämpömittari näyttäisi Phuketissa jotain tiettyä, ei se täällä Saarella ole välttämättä sama. Anyway, viime päivinä on satanut ihan älyttömästi. Oon ihan järkyttynyt. Tammikuussa satoi muistaakseni kerran tai kaksi kertaa. Nyt on vasta 9.3 ja on satanut ainakin 4 kertaa. Eilen oli ihan hirmuinen myrsky ja tänään kastuin totaalisesti tullessani töistä. Näin paljon mulla on siis kerrottavaa kun pitää jauhaa säästä : D

Näytänpä aktiiviseltaJa tässä näyttää siltä kuin Niko pitäisi mun kädestä kiinni, haha
Jäin tänään valvomaan taas yödyykkiä väsääkseni koulutehtäviä. Kirjoitin raporttia tästä harjoittelustani ja tuntui etten osannut yhtään laittaa paperille sitä mitä olen näiden 3kk aikana tehnyt. Sain tekstiä kyllä aikaiseksi mutta tuntui etten maininnut puoliakaan. Pää lyö tyhjää ja väsyttää. Ylihuomenna lähden jälleen Phuketiin! Ensi viikolla lennän Kuala Lumpuriin ja sitten siskokin tulee. En malta odottaa < 3.

7 kommenttia:

  1. Hei tässä ois muutama kysymys sulle! :)
    Elikkä siis missä opiskelet ja kauan sun opiskelut on kestäny, että milloin alotit?
    Ootko ihan normaalissa amiksessa matkailu linjalla? Tai siis ite oon vielä peruskoulun puolella ja halu ois ehkä matkalilu linjalle :D

    VastaaPoista
  2. Opiskelen Helsingissä Helmi liiketalousopistossa yo-pohjaisella matkailulinjalla. Koulu kestää 2 vuotta (alotin 2009 ja valmistun nyt keväällä) ja sisältää 5kk kestävän harjoittelun. Koska kyseessä on yo-pohjainen linja, on edellytyksenä siis että on käynyt lukion mutta koulumme tarjoaa myös suoraan peruskoulusta tuleville matkailulinjan :) tällöin koulu kestää 3 vuotta ja siihen voi halutessaan yhdistää myös lukion eli tehdä kaksoistutkintona :)

    suosittelen kovasti meidän koulua kyllä, se on ihan huippu!

    VastaaPoista
  3. Sataa sataa ropisee . . . ja perusjäitimäinen kommentti: Ei elämä ole pelkkää auringopaistetta!

    VastaaPoista
  4. ja sitten vielä tuli kirjoitusvirhe, kyse siis auringonpaisteesta

    VastaaPoista
  5. kääk kun oot niin ruskee ja sun hiukset on vaalentunu älyttömästi :D

    VastaaPoista
  6. varaaks mulle kohta sen huoneen jostai vai pitääks mun ite?

    VastaaPoista
  7. hehee äiti, hyvä että itsekkin tunnistat kommenttityylisi ;)

    Nelli: joo ruskettunu oon kyllä sikana, KERRANKIN! Olin ihan varma ettei rusketus tarttuis... ja hiukset tosiaan vaaleenee täällä tosi hyvin auringon ansiosta ja etenkin koska mulla on näitä raitoja. Ei paha ei :p

    Tiina: Jos soittaisit mulle niin tietäisin minkä huoneen haluut, lähen huomenna Phuketiin ja voin sitten varata kunhan kerrot haluutko ilman ilmastointia vai sen kanssa jne, soita!

    VastaaPoista