tiistai 1. maaliskuuta 2011

NightDive

Muutama kuva viime hotellihuoneestani:
Katsoin ekaa kertaa telkkaria aikoihin tosin kanavavalikoima oli aika huvittava. Päädyin luontodokkariin joka oli selostettu thaiksi, tietenkin



Kuvassa näkyy myös harja jonka ostin VIHDOIN. Oon juurtunut käyttämään "vauvaharjaa" joka tuntuu mukavalta mutta ei selvitä takkuja yhtään. Kokeilkaa käyttää vuosi sellaista harjaa niin ei tee kauheasti mieli vaihtaa kunnolliseen. Olen saanut kuitenkin palautetta täällä useaan otteeseen "Mia hei... nyt OIKEASTI harjaat nää takut täältä". Löysin vihdoin täydellisen harjan; 50% vauvaharja 50% piikkejä. Tuntuu kivalta mutta selvittää takut. Vihdoin!
Tässä pieni iltapalani

Ja ostoksia:


Nää on mun uudet lempparit! Fleecepöksyt. Harmi että täällä on aivan liian kuuma nukkua noissa. Viime yö oli varmaan kuumin yö mitä täällä on ollut. Nukuin ilman paitaa ja tuuletin täysillä ja en silti saanut unta. Lisäksi näin painajaisia joissa olin ilman paitaa Rachan (se viiden tähden hotelli täällä) tiloissa ja kaikki tujotti mua....
(huom, huomatkaa juntti shortsiraja)

Kello on nyt 21.15 ja tulin äsken töistä. Olin tänään töissä 07.30-15 ja sitten 18-20.30. Lupauduin vapaaehtoisesti (!!) jäämään valvomaan yödyykkiä joka käytännössä tarkoittaa sitä, että toimisto on suljettu asiakkailta mutta istun toimistossa popittamassa hyvää musiikkia ja tekemässä koulujuttuja. Sain hommia tehtyä koska toimistolla ei ole nettiä häiriötekijänä tai muita ihmisiä joten sain olla ihan rauhassa. Muut lähtivät viettämään saunailtaa varmaankin aika kostein merkein mutta mä oon tylsä ja ajattelin mennä nukkumaan jotta oon huomenna ajoissa taas toimistolla. Äiti sanoisi että oon marttyyri.

Unia!

2 kommenttia:

  1. Näyttää siltä että thaimaassa on vieläkin yhtä halpaa syödä iltapalaa niin kuin vuonna 2007. :) Mukava lukea sun blogia ja oot näpäkkä neito ! :D

    VastaaPoista
  2. haha ;D joo oli taas pieni sopeutuminen palata Suomeen ja vain haaveilla 2 euron jättimäisistä annoksista :(

    VastaaPoista