perjantai 4. maaliskuuta 2011

Spotify!

Oih ette arvaakkaan kuinka iloinen olen tällä hetkellä! Sain vihdoin ladattua Spotifyn ja pääsin käsiksi kaikkiin niihin biiseihin joita oon kaivannut ihan älyttömästi. Ensinnäkin, en edes muistanut mitä kaikkea olen listalleni laittanutkaan ja toisekseen, en ole voinut kuunnella musiikkia kunnolla mistään sillä youtube ei tahdo toimia täällä ja oma mp3 on täynnä läpikulutettuja biisejä. Nyt kuuntelen ihan fiiliksissä näitä kaikkia biisejä läpi ja saattaa mennä hetki ennen kuin olen valmis ;)

Olen Phuketissa tällä hetkellä viettämässä vapaapäivää ja mitään uutta kerrottavaa tästä ei ole sillä olen jälleen L´Escale:ssa yötä haha. Tosin olen jälleen uudessa huoneessa! Mielestäni hotellin omistajan tulisi palkata mut sillä olen kohta esitellyt hotellin kaikki huoneet teille. Tämän hetkinen huone on tähän astisista paras. Hintalaatu-suhde on mielestäni vähän outo täällä. Esimerkiksi tämä huone jossa nyt olen ei ole ilmastoitu joten tästä syystä halvempi, 800 thb. Kuitenkin huone on iso, parveke on isoin kaikista huoneista, merinäköala ja kalusteita on enemmän.

Tämä Phuketreissu eroaa aikaisemmista kuitenkin siinä, että olin päättänyt omistaa sen nukkumiselle. Niinpä painoin eilen pääni hieronnan jälkeen tyynyyn, vähän ennen klo 21 ja nukuin 07.30 asti. Sisäinen kello herättää mut aina 7-07.30 välillä mikä alkaa olla jo vähän ärsyttävää. Eilinen hieronta oli muuten aika hauska. Tilasin perinteisen selkä-niska-hartia-pää hieronnan jonka otan aina mutta sainkin thaihieronnan, auts. Thaihieronta keskittyy koko kroppaan ja on paljon "rajumpi". Hieroja kysyi millä vahvuudella haluan tulla hierotuksi (tässä vaiheessa tiesin jo että nyt tuleekin thaihieronta) ja vastasin medium. Ensi kerralla vastaan soft soft soft koska kiemurtelin jo mediumissa aika pahasti. Lisäksi löin eilen jalkani Saarella katukivetykseen ja satutin varpaani todella pahasti, tietysti unohdin eilen sanoa siitä hierojalle ja tietysti hieroja naksautteli varpaat ja voi sitä tuskan määrää...
(iltapalaa)

Olen löhönnyt koko aamun sängyssä ja viettänyt juuri sellaista aamua jota en ole saanut vielä kertaakaan viettää täällä. Ajatelkaa, 2kk takana ja ei yhtään löhöaamua. Älytöntä. Kohta lähden aamupalalle Happy Daysiin jossa aion ottaa Healthy Breakfastin kuten aina. Jugurttia, mysliä, hedelmiä ja teetä. Nam nam nam. Aamiaisen jälkeen lähden ehkä poolille ottamaan aurinkoa tai sitten vaihtoehtoisesti kiertämään kauppoja. Mun oli tarkoitus tosin pitää shoppingfree loma mutta illalla mennään jokatapauksessa iltamarkkinoille Sofian kanssa.....

7 kommenttia:

  1. Mä oon kans kokenut joskus tuskaa hierojalla Thaimaassa. Taisi olla eka kerta, kun olin jalkahieronnassa, jonkun paljon kävelyä sisältäneen päivän jälkeen. Jalkapohjan ja varpaiden hieronta ja painelu ja niksauttelu tuntu vielä ihan ok:lta, mut sit kun hieroja siirty pohkeiden ja säärien kimppuun, niin ei voinu kun yrittää pidetellä kivusta johtuvaa kiljahtelua ja yrittää pyytää hellempää kohtelua. Loppu olikin sit melkein vaan silittelyä, mut tosta kerrasta jäi hienot mustelmarivit loppulomaksi kumpaankin sääreen koko pituudelle... En tainnu sen loman aikana enää jalkahieronnassa käydä ;)

    VastaaPoista
  2. aa voi vitsit milkaa! nam miäkin haluun. :)
    Muutenkin kaikki kuulostaa niin täydelliseltä. :)

    VastaaPoista
  3. Valitettavasti mun on lopetettava sun iloitseminen spotifysta.. Koska sinäkin varmaan olet rekisteröinyt spotifyn kotimaana Suomi, ei se toimi kauaa ulkomailla. Mä pystyin kuuntelemaan ehkä päivän, en ehkä sitäkään ja sitten se alko herjaamaan että et ole kotimaassasi, vaihda kotimaa.. Ja sitähän ei siis pystynyt tekemään joten sekin ilo sitten jäi aika nopeasti. Toivon kuitenkin et jostain syystä se sulla toimis :D

    VastaaPoista
  4. Mulla toimii tai ainakin nyt mitä muutaman kerran oon kuunnellut ni on kuulunut Spotify todella hyvin ja juuri mietin että toimiikohan täällä kun Laura mainitsit sillon blogissasi ettei sulla toimi. :D

    VastaaPoista
  5. Tuuli: voi ei! Noi mustelmat on kyllä tuttu näky monella hieronnassa käyneellä. Itse oon toistaiseksi välttynyt niiltä mutta sattunut on kyllä ja paljon :D

    Laura: nonononoooooooo!! Kauhulla tota odottaen :( toisaalta, pärjäsin ekat 2kk niin ehkä nää toiset 2kk menee myös...ehkä...

    VastaaPoista
  6. Milka -suklaapatukka...... :----D Voi Mibbe, tänään kyl meijän motto oli "Shop 'till you drop!" :D

    VastaaPoista
  7. .... hahaha : DD en taidakkaan enää syödä sitä... "hei mennääks jätskille?" "joo!" "ainii.. mut sun pitää sit maksaa" : D hoho

    VastaaPoista