lauantai 19. maaliskuuta 2011

SUPAMUUUUNN!

Osoittelin tänään töissä koko ajan sormi pystyssä taivaalle ja huusin "SUPAMUUUNN" (tästä voi päätellä jotain tämän päiväisestä työpäivästä ja siitä oliko kiire vai ei). Tänään on siis Supermoon (supamuun kuten paikalliset lausuvat) eli kuu on lähempänä maata kuin yleensä. Juttelin asiasta tänään työkaverini kanssa joka kertoi, että aina suuren luonnonmullistuksen jälkeen kuu toimii tällä tavoin. Viimeksi edellisen tsunamin aikaan ja nyt jälleen. Näiden kauheuksien jälkeen mitä nyt on tapahtunut tuntuu typerältä sanoa näin mutta Supermoon tarkoittaa paikallisille myös juhlan aikaa. Saatiin kutsu Rachalaisilta Supamoon partyihin tänään mutta kuten täällä on tapana, asiat eivät järjesty ajoissa eikä koko bileiden järjestämisestä ole edes varmaa tietoa. Tämä ei tosin mua kosketa, sillä vaikka olin niin kovasti lähdössä tänään viettämään iltaa, olen ihan poikki.

Siivosin kämpän ja pakkailin kassin valmiiksi huomista Kuala Lumpur reissua varten. Mua ei kiinnostaisi koko reissu vieläkään yhtään. Tavallaan se tuntuu tyhmältä, sillä olen aina halunnut päästä Kuala Lumpuriin ja uskon että kyseinen paikka on kyllä upea mutta edelleenkään tämä tilanne ei ole paras aika lähteä. Ei rahaa, ei hotellia, ei mitään tietoa miten suurlähetystössä siellä tulee toimia. Viimeksi kun hain Thaimaan suurlähetystöstä lisäaikaa viisumilleni Sofian kanssa oli todella onni että mentiin yhdessä sillä oltiin ihan hukassa molemmat. Lisäksi tämä uupumus ei auta asiaa yhtään, koska haluaisin viettää vapaapäiväni nukkumalla. No, ehkä asenne muuttuu huomenna kun pääsen lentokentälle ja saan matkustusfiiliksen päälle!
Siinä teille nyt möllöttävä supermoon. Taidan sammuttaa valot ja kömpiä nukkumaan, Thaimaassa kun ei tunneta käsitystä feidaus. Eilenkin tarkoituksenani oli hengailla Joen kanssa mutta nukkuminen voitti ja eipä puhelin kyllä edes soinut. Täällä on hyvin normaalia vastata puheluun 4 päivän päästä "Sorry La, I´ve been really busy"

Ihanaa viikonloppua, palataan seuraavan kerran KL jälkeen!

3 kommenttia:

  1. Hitto mä oon missannu koko Supamoonin ihan täysin, menin eilen nukkuu joskus puol 10, joten ei pahemmmin näkyny mitää supamooneja! :DDD Have fun in KL, mä meen sinne parin viikon päästä.

    VastaaPoista
  2. hihii :)

    Sofia eikä :DD haha :D!

    VastaaPoista