torstai 31. maaliskuuta 2011

Vapaapäivät minibudjetilla

Jotta elämä ei menisi liian tylsäksi niin mulla on tapana järjestää elämään hieman jännitystä raha-asioiden suhteen. Lähtiessäni Kuala Lumpuriin en tiennyt olisiko tililläni rahaa vai ei. Jos rahaa ei olisi ollut olisin lähtenyt rahattomana. Näin ei onneksi käynyt. Muistan vieläkin sen hetken automaatilla kun mietin itsekseni "pliispliispliispliis" ja sieltähän ne rahat onneksi putkahti. Nyt olen jälleen hankkinut itselleni pientä jännitystä sillä muistin vasta tiistaina etten ole siirtänyt tililtä A tilille B rahaa. Vaikka siirsin rahat heti tiistaina, eivät ne ole vieläkään tilillä ja nyt elänkin jännityksessä ovatko huomennakaan. Jos eivät, olen totaalisen ongelmissa mutta en halua miettiä sitä vielä koska uskon ajatukseen että ne tulisivat.

Anyway, nyt kun olen julkisesti myöntänyt miten idiootti olen, voin keskittyä kertomaan mitä ollaan siskon kanssa puuhasteltu. Eilen vihdoin keli oli "ihan ok" ja pääsimme Saarelta pois. Alkumatka oli täynnä todella isoa aallokkoa ja ensimmäistä kertaa veneessä olin oikeasti hieman peloissani. Onneksi meri rauhottui nopeasti ja pääsimme perille. Illalla heitimme tavarat hotelliin, kaikki vaatteet pesulaan ja siitä sitten ruokailun ja hieronnan kautta takaisin hotellille katsomaan leffaa. Eilinen hieronta oli taas mielenkiintoinen sillä vaikka otan yleensä aina saman hieronnan vaihtelee sen sisältö hierojasta. Tällä kertaa mun kroppa on täynnä mustelmia koska hieroja runnoi oikein kunnolla, ei kiva.

Aamu käynnistyi tänään näin:

Aamupalan jälkeen päätettiin suunnata Patongille!
Koska matti hengailee lompakossani niin fiilis vaihtelee aikalailla nollasta sataan. On todella ärsyttävää jopa miettiä mitä voi syödä ja mitä ei (ottaen huomioon että täällä on kuitenkin niin halpaa). Käytyämme j.c läpi suunnistimme vielä läheiselle markettialueelle jossa sian ruhon ja kalan pään nähtyäni olinkin jo valmis lähtemään pois... hyi. Olen hehkuttanut siskolle miten kivaa on mennä mopotaksilla joten päätimme lähteä niillä pois. Sisko ei tainnut nauttia kyydistä ihan niin paljon kuin minä... :D

Tänään on luvassa vielä pizzailua ja leffailua ja niin.. jännittämistä olenko huomennakin vielä pa vai en. Mikäli en, loppureissu koostuu uudesta reissusta jc, phuket townista, patongin yöelämästä, fantasea showsta ja muusta mukavasta!

2 kommenttia:

  1. Hahah, en voinu olla nauramatta ku luin tätä! :D <3

    VastaaPoista
  2. haha :D <3 btw happy daysin nainen kysy taas "Where is Sofia? I havent seen her in 2 days" :D

    VastaaPoista