maanantai 11. huhtikuuta 2011

Viimeiset vapaat

Selkää riipii inhottava ajatus; enää viikko Saarella. Tällä hetkellä mielessäni ei pyöri muuta ja odotan kauhulla milloin tämä kaikki oikeasti levähtää käsiin ja itken ison valtameren huoneeseeni niin, että joudun sukeltamaan sieltä pois. Tehdäkseni lähdöstä vielä vaikeampaa olen tietysti tykästynyt hieman, ihan vain jotta saisin aikaan draamaa. Loistavaa...

Nyt kun olen suorittanut avautumisen voin kertoa että tänään oli ihan huippu päivä! Olen nyt siis Phuketissa viettämässä viimeisiä vapaitani. Olin nukkunut viimeisten 48 tunnin aikana 6 tuntia joten eilen kun pääsin sänkyyn 7 nukahdin heti ja heräsin aamulla 8. Väsyttikö ? No vähän. Oltiin eilen viikonloppumarkkinoilla ja olin niin seis että Sofia jopa totesi "Mia, sano sitten vaan jos et jaksa puhua. Näytät olevan aika kujalla". Joo.o.. Tänään sitten suunnattiin aamusta Sofian ja Anninan kanssa Katalle ottamaan aurinkoa. Oli lievästi sanottuna KUUMA ja 3,5 tunnin jälkeen oltiin ihan valmiita lähtemään. Siispä suihkun ja thaikkuruuan kautta manikyyriin ja pedikyyriin! Tänään oli sellainen olo kun oltaisiin vain tyttöjen kanssa lomalla Thaimaassa ja fiilis oli ihan loistavin ennen kuin muistin kuinka vähän aikaa tätä enää kestääkään. En halua lähteä en halua en halua en halua.




Noniin eiköhän siinä ollut tarpeeksi pakollisia biksukuvia

Nyt ei muuta kuin unta palloon. Huomenna olisi kauden lopettajaiset joka tarkoittaa sukelluspäivää Staffille ja illalla partyt ilmaisen ruuan ja alkoholin kera. Mitä Mia tekee? Jää Saarelle muiden lähtiessä riekkumaan (tää on se hetki missä mun kaverit pyörittää silmiään ja sanoo Mia hei...)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti